Ebben a fejezetben megmutatom neked, hogy kell felépíteni egy webáruház készítést. Elkezdjük a tervezést és a végén kész rendszer lesz a kezünkben. Azt gondolom, hogy egy ilyen gyakorlatias leírással te is sikeres webáruházat fogsz majd indítani.
Tervezés? Miért kell terveznem?
A válasz egyszerű, nem tudsz terv nélkül dolgozni. A terved tartalmazza majd az összes információt amire szükséged lesz a webáruház elindításához. Terv nélkül nem tudod majd mit kell építeni és nem tudod mikor leszel készen.
Mit kell tudnia a webáruházadnak?
A webáruházak esetében nehéz meghatározni mit kell tudnia, mert nagyon sok funkciót építhetünk bele. Akár több ezer funkció és modul is beépíthető kezdve az egyszerűbb moduloktól egészen a komplex SAP integrációig.
Milyen funkciókra gondolok?
- A termék bemutatása a potenciális vevőknek
- Jogszerűen működő egyszerű vásárlási folyamat
- Márka építése és bemutatása
- Kiváló és könnyen kezelhető megrendelés
- Marketing kampányt támogató modulok (landing oldal)
- Jól konvertáló checkout rendszer
- Vevők információit elkérő és nyilvántartó rendszer
Igazán nagy kihívás mindent tökéletesen kézben tartani és olyan webáruházat indítani amiben minden a célt szolgálja. A bérelhető webáruházakat pontosan azért nem szeretjük, mert rengeteg modult kínálnak de a többségre nincs is szükséged. Kapsz egy olyan autót amin van 4 kormány de neked csak 1 kormány kell ami a te igényeidre van beállítva.
Egy webáruház felépítése és feltöltése könnyen lehet 3 hónap is és a költségek is nagyon magasak lehetnek. Minél több egyedi kérésed van és minél többet módosítasz a terven vagy a webáruházon annál tovább tart befejezni. Nem szabad több hónapot ülni a termékek feltöltésén, inkább fogj be mindenkit segíteni, mert az idő pénz és ha 6 hónap múlva indulsz csak a tervezett 3 hónap helyett, akkor 3 hónap bevételtől esel el ami ugyancsak költség neked az elején. Nem is beszéltem még ugye a céged havi költségeiről amelyeket akkor is be kell fizetned ha nincs még bevételed